
گاهی برای انسان حالاتی پیش می آیدکه روح ارتباطش را با بدن قطع می کند اما نه بطور کامل ، یعنی روح کاملاً از بدن انسان جدا نمی شود بلکه انسان قبل از اینکه بمیرد با زحمت و ریاضت ، تلاش و جدّیت ، تمرین و ممارست و اختیار می تواند روح خود را از بدن مادی خود تخلیه کندآن حالاتی که بعداز مرگ ، برای او حاصل می شود رخ می دهد و حقایق برای او روشن می شود.انسان در نتیجۀ تقرب به خدا – و تقرب به خداوند در نتیجۀ عبودیّت و اخلاص ، خود را فراموش کردن ، تذلّل در نزد پروردگار و اطاعت محض در برابر ذاتش می...
ادامه مطلب